13.05.2020 6-А, Б, В
Тема: Питальні й відносні займенники.
Домашнє завдання:
1)опрацювати ст. 213-215, виконати Впр.480.20 хв
08.05.2020 6-А, Б, В
Тема: Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників. Розбір займенника як частини мови.
https://www.youtube.com/watch?v=vJKdIhcqZ0A&feature=emb_title
Домашнє завдання:
1)опрацювати ст. 216-218, виконати Впр.491.20 хв
05.05.2020 Дорогі шестикласники! Запрошую вас на відеоуроки на платформі Zoom у п'ятницю (8 травня) за таким розкладом:
6-А о 10.00
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74724267530?pwd=RDZuclRGYnB5NHdPbGFTSUhCLzFVUT09
Идентификатор конференции: 74724267530
Пароль: 4bnLZL
6-Б о 10.40
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77083392028?pwd=eXVIdzA0VjdhcDMrMDI3WWVmU0ZPQT09
Идентификатор конференции: 77083392028
Пароль: 1Fqm59
6-В об 11.20
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78661500424?pwd=YzZheXZWd2pRd2dyeXk0MnRGQ1EyQT09
Идентификатор конференции: 78661500424
Пароль: 3xfzm9
6-А о 10.00
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74724267530?pwd=RDZuclRGYnB5NHdPbGFTSUhCLzFVUT09
Идентификатор конференции: 74724267530
Идентификатор конференции: 74724267530
Пароль: 4bnLZL
6-Б о 10.40
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77083392028?pwd=eXVIdzA0VjdhcDMrMDI3WWVmU0ZPQT09
Идентификатор конференции: 77083392028
Пароль: 1Fqm59
6-В об 11.20
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78661500424?pwd=YzZheXZWd2pRd2dyeXk0MnRGQ1EyQT09
Идентификатор конференции: 78661500424
Пароль: 3xfzm9
05.05.2020 6-А, Б, В
Тема: Неозначені займенники, їх відмінюваеня. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.
https://www.youtube.com/watch?v=vJKdIhcqZ0A
Домашнє завдання:
1)опрацювати п. 43, виконати Впр.487.20 хв
04.05.2020 6-А, Б, В
Тема: Питальні та відносні займенники, їх відмінювання. Присвійні займенники.
https://www.youtube.com/watch?v=xcIShDTwOyw
Домашнє завдання:
1)опрацювати п. 42;44, виконати Впр. 483,498(фото надіслати у Classroom або вайбер).20 хв
28.04.2020 6-А,Б,В
Контрольний диктант за II семестрГолос душі
27.04.2020 Дорогі шестикласники! Запрошую вас на відеоуроки на платформі Zoom у п'ятницю (28 квітня) за таким розкладом:
28 квітня контрольний онлайн-диктант у:
6-А о 10.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 71913293228
Пароль: 8JuftM
6-Б о 10.40
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75979462337?pwd=cldTUEj0RnVUdTA0ZmZQc0NMMWdHZz09
Идентификатор конференции: 75979462337
Пароль: 0RK6rZ
6-В об 11.20
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76631355956?pwd=cUxoMzFSVDJCdG5qWWJxU3dESVhRZz09
Пароль: 3w1Stf
23.04. Узагальнення вивченого з теми "Числівник"
Домашнє завдання: повтори вивчене про числівник за допомогою п.37-39. Пройди контрольне тестування за посиланням. Тест активний до 26.04. до 18.00. На проходження лише 1 спроба для об'єктивного оцінювання.
6-А о 10.00
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 71913293228
Пароль: 8JuftM
Идентификатор конференции: 71913293228
Пароль: 8JuftM
6-Б о 10.40
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75979462337?pwd=cldTUEj0RnVUdTA0ZmZQc0NMMWdHZz09
Идентификатор конференции: 75979462337
Пароль: 0RK6rZ
6-В об 11.20
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76631355956?pwd=cUxoMzFSVDJCdG5qWWJxU3dESVhRZz09
Пароль: 3w1Stf
23.04. Узагальнення вивченого з теми "Числівник"
21.04.2020 Дорогі шестикласники! Запрошую вас на відеоуроки на платформі Zoom у п'ятницю (24 квітня) за таким розкладом:
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 78536719048
Пароль: 9usZB7
Идентификатор конференции: 78536719048
Пароль: 9usZB7
6-Б о 10.40
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72703299233?pwd=U2xrSUh3NmQzWTNOY2pMeGNZK2l0dz09
Идентификатор конференции: 72703299233
Пароль: 8GBy3k
6-В об 11.20
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71803120119?pwd=V1JPdm8zY3czNFp6QVltSGphNVk4Zz09
Идентификатор конференции: 71803120119
Пароль: 4vDtcc
Підготовка до уроку в ZOOM.
Для того, щоб урок пройшов максимально комфортно, вам потрібно зробити наступні речі:
- вирішити з якого девайсу підключатись до уроку: з комп'ютера - оптимально, але з телефону та планшету також можна. Якщо ваш варіант комп'ютер, тоді ви зможете одночасно працювати в онлайн книжці та бачити всю групу, з телефоном такої можливості немає.
- підключиться під реальним прізвищем та ім'ям до уроку за прямим посиланням або введіть пароль, який ви знайдете у розділі "Онлайн-уроки"
- після підключення до уроку ви потрапите в кімнату очікування, де вам потрібно дочекатись підтвердження участі в уроці.
- зайти у конференцію необхідно за кілька хвилин до початку заняття, щоб налаштувати мікрофон.
- Онлайн урок - це той самий урок, що і в класі, тому будьте готові до роботи без відволікань.
17.04. Вживання числівників з іменниками
Вітаю! Домашнє завдання:
1. Переглянь презентацію, вивчи правила.
2. Виконай письмово завдання зі слайду 14 "Рецепт піци "Гавайська"", сфотографуй, відправ у Classroom до 23.04. і отримай оцінку. Час виконання 25 хв.
13.04.2020 6-А, Б, В
14.04.2020 6-А, Б, В
Тема: Особові займенники. Зворотній займенник себе. Приставний Н у формах особових займенників.
Домашнє завдання:
1)опрацювати п. 41; Впр. 470,475. 20 хв
10.04.2020 6-А, Б, В
Тема: Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням.
Домашнє завдання:
1) записати число, тему уроку;
2)опрацювати п. 40; Впр. 466(письмово). 20 хв
07.04.2020
Доброго дня! У робочому зошиті виконати завдання з теми "Відмінювання порядкових числівників", сфотографувати та відправити на перевірку до 10.04.2020. Умову не переписувати. Роботи оформлюватии якісно та охайно. Завдання знаходиться в Classroom.
06.04.2020 6-А, Б, В
Тема: Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Морфологічний розбір числівника як частини мови.
Числівник
Розбір числівника як частини мови
Послідовність розбору
1. Частина мови.
2. Початкова форма (називний відмінок).
3. Кількісний (який розряд кількісних) чи порядковий числівник.
4. Група за складом (простий, складний чи складений).
5. Рід (якщо є), число (якщо є).
6. Відмінок.
7. Синтаксична роль.
Висота айсбергів часто сягає шістдесяти метрів (В. Мезенцев).
Зразок розбору
Шістдесяти – числівник, означає кількість: сягає (скількох метрів?) шістдесяти. Початкова форма – шістдесят. Кількісний, означає ціле число, складний, ужитий у родовому відмінку; у реченні входить до складу додатка шістдесяти метрів.
Домашнє завдання:
1) записати число, тему уроку;
2)повторити п.37-39; Впр. 461, підготуватися до тестових завдань. 20 хв
03.04.2020 6-А, Б, В
Тема:Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
Обовязково перегляньте відео, в підручнику дуже мало інформації.
Домашнє завдання:
1) записати число, тему уроку;
2)опрацювати п.39; Впр. 456. 20 хв.
3)спробуй записати час з малюнку можливими способами.
31.03.2020
Тема: Відмінювання порядкових числівників.
Пригадайте відмінювання кількісних і зверніть увагу на порядкові.https://www.youtube.com/watch?v=rjqrdYsz7JQ
Домашнє завдання:
1) записати число, тему уроку;
2)опрацювати п.39; Впр. 454, 455. 25 хв.
Тема: Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників.
Домашнє завдання:
1) записати в зошиті число, тему уроку;
2) повторити п. 38, Впр.434. 20 хв.
Добрий день.
ОтветитьУдалитьПідкажіть куди відпрявляти готові завдання?